Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla varutoide
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 16:05:23 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/11018-6

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk <[email-masked]>
Sent: Monday, December 9, 2024 2:11 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere!

Alexela AS-ist anti täna teada, et see teema sai neil Transpordiametist
Ene Kõivuga läbiräägitud ja ei tohiks enam projekti kooskõlastamisel
takistuseks olla.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 16, 2024 8:35 AM
To: Rando Kasuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Oleme edastanud Alexela AS-ile 15.07.2024 hoonestusõiguse tasu muutmise
(Kuusalu tee 50) kirja nr 8-4/24/12493-1
(https://adr.rik.ee/transpordiamet/dokument/15885751).

Antud „Alexela Kuusalu tankla varutoide“ projekt (töö nr: 24_1310) on
seotud hoonestusõiguse lepinguga ning seega on vajalik enne projekti
kooskõlastust Alexela AS-i poolne vastus ära oodata.

Juhul kui Teil on täiendavat infot antud asjaolude kohta, siis võite
edastada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 12, 2024 1:13 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Saadan muudetud IKÕ alaga versiooni vastavalt telefonis kokkulepitule.

Generaatori IKÕ ala vundamendi servast 1m.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 12. august 2024 07:35
Adressaat: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Antud edastatud komplektis oli ala ulatus suurem, vb on komplekti sattunud
IKÕ plaani varasem versioon.

IKÕ ala ulatus ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses,
et palume arvestada ka konteineri ja vundamendi ehitisega.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, August 11, 2024 10:22 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere!

Edastan täiendatud projekti.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 9. august 2024 06:11
Adressaat: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Lisame selgituseks, et kaitsevöönd ning isiklik kasutusõiguse ala ei ole
samad mõisted.

Isikliku kasutusõiguse ala osas tuleb riigitee maaüksusel lähtuda
Transpordiameti poolsest tingimusest, et riigitee maaüksustel määratakse
ala ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1 m ulatuses.

Palume korrigeerida IKÕ plaane vastavalt.

Lisaks tuvastasin, et seletuskirjas lk 9 tabelisse on jäänud kaitsetoru
tugevuseks 450N. Palume parandada (750N).

Palume edastada täiendatud projekt minu e-mailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 25, 2024 4:33 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere!

Generaatori vundamendi alune killustik padi on projekteeritud maapinnast
10cm kõrgemale, selle peale tuleb 20cm kõrgune vundament.

Tekkis küsimus, et miillest see 1m IKÕ ulatuse nõue tuleneb?

Mina olen lähtnud seadusest, mis ütleb ,et alajaamade (generaatorite) ja
kilpide puhul kaitsevööndi ulatus 2m. Allpool väljavõte Riigi Teatajast:

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 24, 2024 2:59 PM
To: Rando Kasuk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Asendiplaani tingmärkides on kajastatud kaitsetoru tugevus 450N.
Palume korrigeerida vastavalt asendiplaanil kajastatuga.

*	Palume selgitada ning katete taastamise osas kajastada vastavalt
vertikaalid, kas generaatorile mõeldud platsi rajamiseks teostatakse ka
maapinna tõstmise töid.

*	Materjalide hulgas puudus katete taastamise osa, palume juurde
lisada.

*	IKÕ plaani tingmärkides palume kajastada ka antud rajatiste
tähised ja selgitused (mida antud alale rajatakse nt generaator, aed jne).

*	Palume kontrollida IKÕ ala suurust. IKÕ ala ulatuseks riigitee
maaüksustel määratakse ala ehitise horisontaalprojektsiooni välispinnast 1
m ulatuses.

Palume edastada täiendatud komplektne projekt aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 10:53 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere!

Manuses, soovitud muudatustega projekt.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 15, 2024 5:40 PM
To: Rando Kasuk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Lisame täiendavalt juurde, et Kuusalu tee 50 kinnistu valitsejaks on
Kliimaministeerium ning volitatud asutuseks on Transpordiamet.

Kinnistul tegutseb Alexela AS 12.07.1999. a sõlmitud „Hoonestusõiguse
seadmise leping“ alusel.

Seega oleme seisukohal, et vajalik on muuta ka vastavat hoonestusõiguse
seadmise lepingut ning lepingut vastavalt ajakohastada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, July 3, 2024 3:35 PM
To: 'Rando Kasuk' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Lisame, et ootame veel asutuse sisest täiendavat seisukohta täpsustuseks,
kuid edastame esmased tähelepanekud projekti kohta, mille osas palume
projekti korrigeerida/täiendada.

*	Projekti koostamisel palume juhinduda Transpordiameti juhendist: „
<https://www.transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/noude
d_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> Nõuded tehnovõrkude
teemaale paigaldamise kavandamisel“.

Rajatavate maakaablite, reservtorude vähim sügavus 1,0m ning kaitsetorud
tugevusega 750N. Vastav info kajastada seletuskirjas ning asendiplaanil.

*	Projekteeritud kilp palume nihutada Kuusalu tee 50 kinnistule.

*	Asendiplaani joonistel tuua välja rajatavate maakaablite rajamis
tehnoloogia (lahtine või kinnine meetod).
*	Asendiplaanil kajastada avatud kaevete kontuurid (sh
tingmärkides). Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).
*	Esitada Transpordiameti juhendist: „Nõuded tehnovõrkude teemaale
paigaldamise kavandamisel“ lisa 6 toodud nõuetele vastav IKÕ plaan (näidis
manuses).
*	Esitada vastav taotlus (blankett manuses).

Palume edastada täiendatud projekt  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Friday, June 28, 2024 11:42 AM
To: 'Rando Kasuk' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine Alexela Kuusalu tee 50 tankla
varutoide

Tere

Olete esitanud Transpordiametile 18.05.2024 ning 20.06.2024 E-Service AS-i
projekti 24_1310 «Alexela Kuusalu tankla varutoide» Kuusalu tee 50,
Kuusalu alevikus, Kuusalu vallas, Harju maakonnas kooskõlastamiseks.

Vabandame ka tekkinud segaduse pärast.

Kuna Kuusalu tee 50 kinnistu (tunnus: 35201:004:1620) valitsejaks on
Kliimaministeerium ning volitatud asutuseks on Transpordiamet ning
asjaolude selgitamine võtab täiendavalt aega.

Tulenevalt täiendava informatsiooni ja Transpordiameti siseste
seisukohtade kogumise vajadusest ning vastavalt haldusmenetluse seaduse
(HMS) §41 pikendame taotlusele vastamise tähtaega ning vastame Teile
hiljemalt 15.07.2024.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rando Kasuk < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, June 20, 2024 4:42 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: Projekti kooskõlastamine Harjumaal

Tere!

Palun kooskõlastada projekt, mis sai 18.mai kooskõlastamiseks üld e-posti
aadressile saadetud aga ei reageeritud.

Palun kiiret reageerimist, kuna asjaga on selle viivituse tõttu kiireks
läinud.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

From: Rando Kasuk
Sent: Saturday, May 18, 2024 1:03 PM
To: Transpordiamet < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine Harjumaal

Tere!

Palun kooskõlastada E-Service AS-i projekt 24_1310 «Alexela Kuusalu tankla
varutoide» Kuusalu tee 50, Kuusalu alevikus, Kuusalu vallas, Harju
maakonnas.

Ehitustööde orienteeruv algusaeg on 2024 a suvi. Peale ehitustööde lõppu
endine heakord kinnistul taastatakse.

Kooskõlastus palun saata samale e-posti aadressile. Võimalusel lisada
digiallkiri saadetud digikonteinerile.

Küsimuste või märkuste tekkimisel palun võtta minuga ühendust.

Lugupidamisega

Rando Kasuk
Projektijuht

E-SERVICE AS
Mob: (+372) 50 67 474

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.